| HOME | ZAKRES USŁUG | AKTUALNOŚCI | WIADOMOŚCI DLA KLIENTA | KONTAKT | WSPÓŁPRACA |
sortuj:
STREFA KLIENTA 2012-10-09

INFORMUJEMY OBECNYCH KLIENTÓW BIURA IŻ uruchomiony został internetowy serwis o nazwie "STREFA KLIENTA".

Serwis ten uruchamiany jest automatycznie po aktywowaniu klawisza "WIADOMOŚCI DLA KLIENTA" z strony głównej portalu www.jarnet.pl

Głównym celem STREFY KLIENTA jest usprawnienie wymiany danych pomiędzy biurem a KLIENTEM - dotyczy to przede wszystkim:

  • danych wynikowych czyli kwot podatków które klient ma uiścić
  • dostępu do deklaracji które zostają generowane w formacje pdf i są możliwe do wydrukowania przez klienta w każdej chwili
  • dostępu do ewidencji rozrachunkowej na poziomie Klient - biuro
  • oraz do wymiany wszelkich innych wiadomości oraz danych w formie elektronicznej

SERDECZNIE ZAPRASZAMY do AKTYWOWANIA nowej usługi która winna usprawnić dotychczasową naszą współpracę. Wystarczy uzyskać unikatowy "login i hasło" - resztą zajmiemy się my, wiec prosimy o kontakt - DZIĘKUJEMY

więcej
podstawowe dane do liczenia obciążeń POLOmarket 2011-01-05

Poniżej przedstawiamy składki ZUS którymi zostaną Państwo obciążeni przy rejestracji jako przedsiębiorcy. 

więcej
obsługa POLOmarket 2011-01-04

Podstawowe wiadomości dla osób ubiegających się o zatrudnienie w firmie POLOmarket.

Preferowany kontakt z biurem do obsługo księgowej to moment pomiędzy otrzymaniem Zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej a datą rzeczywistego rozpoczęcia działalności.

Przy uzyskiwaniu zaświadczenia w większości przypadków proszę podać datę rozpoczęcia działalności jako datę rzeczywistą pracy w POLOmarkecie - da to Nam czas do uzupełnienia pozostałych danych rejestracyjnych względem Urzędu Skarbowego czy ZUS-u

więcej